Don't let the devil ruin it all...

En kväll över alla mina förväntningar som startade med en Taco-kväll hos Helena och som fortsatte till Club Mogwai för att se Timo Räisänen. Jag måste säga att det var kärlek på scen, en riktigt bra konsert som bjöd på allt, t.om en avklädd Timo. Stämmningen fortsatte efter spelningen och dj:n spelade riktigt bra muisk, bl.a kent, the Strokes och The Sounds. Jag dansade i mina nya röda skor, som var alldeles för ovana för mig och det resulterade i sår på hela fötterna och svårigheter att gå idag. Men det var det värt, mkt värt!

Nu ska jag försöka fixa upp i köket och och koka lite kaffe för att komma i fas efter gårdagen.

Tack Timo, The devil didn't ruin it all!

Röda SkorTjejorHelena och jag

Kommentarer
Postat av: Helena

Dyyyngbra Timo!

Postat av: Anonym

Nää vad taskigt att ha den där fula bilden på mig:) Men det är lugnt, ha kvar den du. Folk får lita på den inre skönheten? Haha

2007-01-07 @ 19:49:11
Postat av: Anonym

oj vad knasig jag ser ut

2008-02-15 @ 18:52:08
URL: http://sapire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback