och så gjorde jag en blogg


Alla har blogg numera. Så jag tog min lilla stund till att också skaffa en, en dag som denna då jag för första gången på 6 månader inte har något plugg. Ja, och så måste jag tilläga att jag egentigen hatar sådanahära påtvingade inlägg som bara skrivs för att skrivas, meningar är egentligen något som faller på sin plats i huvudet på obestämd tid.

December månad är här, och regnet bara öser ner över gatorna och sköljer bort allt som har med julkänsla att göra. Men när jag lyckades ta mig upp för min kilometerlånga backe idag trots att regnet tog emot, tog det inte långt tid innan jag tände alla levande ljus i huset och satt harmonisk och väntade in julkänslan. Jag måste säga att jag faktist anade den ett litet tag, , men det försvann ganska snabbt när värmeljusen hade brunnit upp efter sådär 30 minuter.

Vi gjorde julkort i torsdags, jag, Sophie, Julia, Johanna och Madde. Jag brukar aldrig vara någon höjdare på det där, men efter några timmar lyckades jag faktist ganska bra. Det var riktigt mysigt med pepparkaksbak, pyssel och singstar. Det måste göras om!

Nu kom jag att tänka på att jag trotsallt har lite studier att slutföra innan dagen tar slut. Slut på lugnet, in i stormen. Tack och adjö!





egengjorda julkort


Kommentarer
Postat av: Hella

Festligt att också du skaffat blogg! =)
/ Helena

Postat av: Sophie

jaa de va en väldans trevlig kväll där:D
tack för kortet!!

2006-12-29 @ 16:48:04
Postat av: Andrea

Tack själv =)

2006-12-29 @ 17:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback