Genom bloggen blir man vuxen

Jag skriver aldrig här längre..skrivarglöden har gått ut mig och jag tror det beror på att den sista plugghetsen sparkar mig hela tiden. Igår satte jag mig ner och punktade upp allting som finns kvar att göra i skolan innan studenten, det blev ca 8 punkter bestående av prov, redovisningar och arbeten. Det är under de sega håltimmarna, då jag inte har något annat för mig, som jag sätter mig och skriver på denna meningslösa blogg. Blogg? Det har blivit alleles för modernt, vardagligt och kommersiellt numera och folk använder det mera som en tröst till deras meningslösa liv än som en möjlighet att framföra sina åsikter och tankar. Bloggen har blivit en slags täckmantel till det omogna liv man egentligen har, då många tror att: "Jag är vuxen om jag har en blogg". Blogg, blogg, ska man ha kvar den eller ska man ta bort den? Jag vet faktiskt inte. Men däremot vet jag att folk är ganska intresserade av att läsa den(av någon skum anledning) och så vet jag ju självklart att jag älskar dig..

God fredag

Kommentarer
Postat av: Anonym

.

2007-04-20 @ 17:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback