Jag vill aldrig glömma Hultsfred 2006

Tankarna har vandrat fram och tillbaka i huvudet de senaste månaderna och nu vet jag svaret: Jag åker inte till Hultsfred i år. Beslutet är tungt och jag vet att jag kommer ångra mig många gånger, innan festivalen och även efteråt, att jag aldrig åkte då man hör alla säga: "Fan vad kul vi hade, du skulle vart med Andrea". Skälet till mitt beslut grundar sig huvudsakligen på ekonomiska begränsningar då jag tar studenten i år(många utgifter) och pga av att jag och Danne ska åka utomlands. Dessutom är banden i år inte på långa vägar i samma klass som förra året, då The strokes och kent var på samma festival

Men jag vill alltid minnas de ljumma sommarkvällarna, musiken, folket, vännerna, solnedgång över sjön, nattbad, vildsvinskebab, galna tältgrannar och mycket mer, som en av de bästa dagarna i mitt liv. Nu är det bara och börja räkna ner dagarna för Hultsfred 2008. Det gör så ont att jag inte kommer förlåta mig själv över detta när jag hör the strokes eviga ord i mitt huvud: "You only live once"..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback