FLOW

Saker som går bra i mitt liv just nu(utan inbördes ordning):

  • Jag har kommit igång med träningen på riktigt 
  • Det går bra i skolan
  • Jag tar studenten om knappt ett halvår och vet vad jag vill göra därefter
  • Min bror har flyttat, vilket visserligen är tråkigt, men som leder till att jag kan gå hem till honom när jag vill och spela Guitar Hero
  • Daniel är underbar
  • Jag har slutat försköna min Östgötska dialekt och accepterat den

Saker som går mindre bra i mitt liv just nu(utan inbördes ordning):

  • Jag har nageltrångsinflammation
  • Jag måste läsa en tråkig bok i skolan
  • Amanda är i italien

Som ni kanske förstår och ser av detta resultat är att jag är innne i ett s.k Flow, där allting flyter och går bra, just nu. Vilket betyder att jag faktist kan ignorera nageltrånget, läsa den där tråkiga boken utan att tycka den är tråkig, och se fram emot att Amanda faktistkt kommer hem på söndag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback