Jag har nog aldrig vart såhär trött

Igår lade jag mig alldeles för sent, nämligen 02.00 och eftersom det har vart lov i 2,5 veckor och jag har vänt på dygnet, så var jag ju givetvis inte trött 02.00. Det finns nog inget värre än att ligga och stirra upp i taket och säga till sig själv "Somna, somna, somna, somna", eftekten blir oftast bara att man blir ännu piggare. Jag tror klockan hann bli 05.00 innan jag verkligen somnade, och när klockan ringde 07.30 kändes det nästan som jag bara hade hunnit lägga ner huvudet.
Tröttheten sitter nog i hela dagen, och det värsta av allt är att jag inte kommer att få sova ut inatt heller, eftersom amitiösa jag inte har skrivit klart mitt samhällsarbete.

Ännu ett lov är över och nu är det bara ett halvår kvar tills studenten, jag ska försöka att inte klaga över min trötthet, för sedan kan jag sova hur mkt jag vill. Åh, jag kan inte ens nämna ordet "sova" för det gör mig väldigt ledsen. Ska kila iväg snart och se om jag kan få en blund, eller två på bussen.

Kommentarer
Postat av: Emma

Stackare att vara så trött! Jag vet precis hur de känns. Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback