Det blir (trotsallt) en festivalsommar ändå.

Sitter i mitt rum som luktar gamla blommor från studenten och ser ut över det gråa sverige som närmar sig midsommarafton. Midsommar blir väl som vanligt en sådan dag där man får ha med sig flera gångers ombyte eftersom vädret alltid växlar mellan regn, åska och strålande solsken. Hursomhelst ska vi ut till Arkösund och fira denna speciella högtid på camping, i tält vilket betyder att vädret är ännu mer avgörande. Men jag tror iallafall att vi kommer få det riktigt kul och det blir ju nästan som en liten mini-festival med tanke på tält, camping och alkohol.

På tal om festival vill jag också nämna den goda nyheten att jag och Danne, tillsammans med Jonathan och Meds, ska åka till Emmabodafestivalen i slutet av juli, vilken lycka! Banden är väl inte någon höjdare, men det är ju känslan man vill åt, och den ska vi väl hitta på en mindre festival som emmaboda också!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback