Medan alla andra vrålar sig hesa på Hultsfred har jag redan tagit 6 körlektioner...

Igår ringde Amanda, full, lycklig och hes och skrek i luren: "Andrea, du måste komma hit, fan vad kul det är!", och det är klart man blir sugen på festival, men så mycket jag har gjort under dessa dagar vill jag inte att en hultsfredsfestival skulle fått mig att missa om jag hade åkt. Jag har redan haft 6 körlektioner på körskolan och pluggat teori mkt varje dag, intensivkurs for the win! Jag har dessutom hunnit med träning bad.
Jag måste säga att de lata dagarna efter studenten blev korta och få, redan 4 dagar efter började jag med körkortet intensivt, äntligen har jag kommit igång med det som har tungt mig under 3an. Nu kan inte Richard längre klaga och säga: "Skaffa körkort för fan!", för jag håller faktiskt på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback