TRÄNINGSVÄRK!

Just nu finns det nog inte en enda muskel i min kropp som inte har träningsvärk, men ändå blir det hård träning imorn och på söndag.

Jag är inte en sådan person som brukar skriva om mitt utseende, men nu gör jag det p.g.a att jag inte förstår hur alla kan hålla sina frisyrer så perfekta under en hel utekväll? Är det 100 kg spray som är knepet? Själv tkr jag att jag använder ganska mycket spray(vill inte att det ska se för stylat ut) och att mitt hår ser helt ok ut när jag lämnar förfesten eller vad det nu kan vara. När man väl har kommit ut så brukar man sorligt nog alltid vara för full för att verkligen se den rätta spegelbilden vilket gör att man ofta ser snygg ut. Men sedan kommer dödsdommen: vimmelbilderna dagen efter. Mitt hår ser ut som att jag vandrat flera timmar i ösregn och att det precis har börjat torka lite, alltså förjäkligt. Jag får försöka klura lite på mitt i-landsproblem tills på lördag då jag förmodligen ska gå ut och skämma ut mig igen.

/AND

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback