Då var man student då...

Första dagen i skolan har passerat(om man inte räknar med aktiviteterna ikväll) och det har varit många positiva intryck hittills. Folket på KSM verkar vara supertrevliga med blandade åldrar och personligheter och kursintroduktionen kommer imorgon. Det visar sig att KSM varken har några tentor eller fula overaller och alla lokaler är jättefräscha. I två veckor framöver kommer det vara kvällsaktiviteter, som involverar alkohol, varje dag. Ikväll ska vi på förfest i ett studentboende och därefter är det studentfest på otten. På onsdag är det maskerad som jag tyvärr(?) missar pga av jobb.
Jag och Amanda träffade även ANNA R som ska plugga till lärare och pratade gamla minnen över en lunch på Golden bankok, mkt angenämnt!
Snart dyker Amanda upp så jag måste nog försöka hitta något att ha på mig ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback