Min nya frilla

I sommar har mitt hår blivit så slitet och fult så jag bara har struntat i att fixa det och satt upp det i en knut varje dag. Nu när skolstarten och allt det nya börjar kände jag för en förändring och har länge funderat på att klippa håret kort. Alla mina vänner inklusive pojkvän har varit mycket skeptiska till detta och sagt att jag ska spara mitt långa, "fina" hår. Igår när jag satt i frisörstolen visste jag inte alls hur jag skulle göra men jag bestämde mig för att klippa en page och nu är jag SÅ nöjd, det är väldigt skönt med kortare hår! Idag läste jag i ett modemagasin att page tydligen är helt ute i höst och att man ska satsa på längder men ibland känns det bara så skönt att gå emot strömmen...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kan du inte lägga upp en bild? :)

2008-08-14 @ 21:18:10
Postat av: Sanna

Kan du inte lägga upp en bild?:)

2008-08-14 @ 21:18:45
Postat av: Andrea

Jo, när jag tar någon =)

2008-08-15 @ 14:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback