Way Out West

I helgen har jag besökt Sanna i Göteborg och vi har varit på Way out west-festivalen. Vi såg Mando Diao, Franz Ferdinand, Sigur Rós och Broder Daniel. BD spelade sin sista spelning någonsin vilket var sorligt men magiskt på samma gång och de gjorde verkligen en fin avslutning på sin karriär när dem hedrade den nyligen bortgångna gitarristen Anders Göthberg. Det var en rolig festival men när jag morgonen därpå vaknade 07.00 för att ta tåget hem och jobba var glädjen inte lika stor, jag var levande död.

Way Out West satte punkten för denna sommar för nu bara regnar det och är kallt och nästa måndag börjar jag skolan...


Kommentarer
Postat av: illbattingen

hahaha vad trög du är andrea... nej, inte du. du kan säkert gissa vem jag syftar på!



Sigur ros! Fusk! Jag älskar verkligen dom! Måste vara ett av nordens bästa band.

Postat av: Sanna

Det var inte tråkigt var det inte.. :)

2008-08-11 @ 16:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback