Resumé 2008

Eftersom vi åker till Sälen imorn och firar nyåret där så måste jag redan idag göra en resumé av året 2008.
Tänk vad ett år går fort,  jag satt ju nyss och skrev om året 2007. Vad har hänt i år då? Jag listar nedan de viktigaste händelserna under året:

-Börjar jobba på Kahls The- och kaffehandel i Februari.
- Jag förlorar mitt korsband i skidbacken i Mars vilket var den värsta smärtan jag varit med om.
- Flyttar ihop med Daniel den förste Maj
-Jobbar som personlig assistent under hela sommaren.
- Åker till USA i två veckor i juni/juli och är med om min häftigaste resa någonsin. Besöker New York, Orlando, Miami, Key West och Bahamas. Är med om det mesta under dessa veckor, bl.a helikoptertur över Manhattan, snorkling i korallrev i, vattenskotertur, Limousin i Miami och mycket mycket mer.
- Börjar plugga Kultur-, samhälle- och mediegestaltning på universitetet i Augusti och undrar fortfarande om det är det rätta för mig.
- Går igenom en korsbandsoperaton i November och rehabiliteras fortfarande efter ingreppet.
- Sen får jag inte heller glömma att jag har gått ner 10 kg, ganska lite på ett helt år egentligen.


Det har både vart ett händelserikt och ett stillasittande år. Förutom Usa-resan och flytten så har det egentligen inte hänt så mycket. Jag har varit så begränsad i mitt liv pga av knät och det har resulterat i många filmkvällar istället för fester. Men lite har hänt och jag lägger här upp ett urval bilder från årets gång:




Vad kan vi vänta av 2009?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback