Nu är glada julen slut

Nu lutar jag mig äntligen tillbaka efter 4 dagars intensivt julfirande. Jag har fått så mycket fina julklappar att jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen. Är jag verkligen värd allt detta? Jag har dessutom ätit så fruktansvärt mycket julmat att jag säkert har gått upp minst 5 kg. Nu är det den nyttiga vägen som gäller, det får bli mitt nyårslöfte i år.
Mina julklappar från Daniel var helt perfekta, en gammeldags radio och en kaffemal. Jag gav nog också honom den ultimata julklappen, en resa till London för mig och honom över vår 2-årsdag dessutom!


Bror med julkulor i öronen

Klappar!

Så jäkla cool!

Sagogranen i jursla

Kusiner


Kommentarer
Postat av: Helena

Vilken otroligt fin gran! :) De andra bilderna såg mysiga ut! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback