Första dagen på jobbet..


image48Första dagen på jobbet och jag har spillt kaffe på min tröja, vältit omkull en låda med påskte på golvet och fyllt på fel kaffesort i espressomaskinen. Jag har lärt mig att skillnadet på rött och grönt te är att rött innehåller 0 % koffein medan grönt har en liten koffeinhalt och att rött te inte kommer från det ursprungliga tebladet, jag har efter några misslyckade försök förstått mig på kassa-apparaten och jag har påskdesskorerat i butiken tillsammans med Erica. Det har med andra ord varit jättekul och lärorikt trots att jag har mycket kvar att lära, men framförallt är jag så glad att jag äntligen har ett jobb som dessutom är roligt!

Kommentarer
Postat av: Daniel

GRATTIS!
PUSS

2008-02-26 @ 14:24:40
Postat av: manda

OJ! Grattis!!! Så jäkla kul.

2008-02-28 @ 17:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback