Måndag

Ännu en helg har gått och den har jag spenderat med Danne, eller egentligen inte så mycket eftersom han har pluggat till ett prov han har idag. För min del har det blivit att pressa David Lynch's Twin Peaks-serie som jag verkligen har fattat tycke för.
På fredag åker jag till Sanna i Göteborg och stannar till söndag kväll. Det ska bli jättekul att umgås med henne då det inte blir så ofta när hon bor en bit härifrån.
När jag kommer hem från gbg väntar ännu någonting spännande för mig, flytten.

Strax ska jag skjutsa Daniel till Linköping där han förhoppningsvis skriver och klarar sitt prov.

Andrea.

Kommentarer
Postat av: Helena

Hellu.

Karolina är 91:a så hon fyller faktiskt 17 iår.
Tro det eller ej :)
kram

2008-01-21 @ 19:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback