Hemma igen

Nu är vi hemma i lilla sverige och har inte sovit på 30 timmar, dvs, vi är extremt trötta! Imorn kommer bilder från den sista delen av resan i USA, ikväll orkar jag inte ladda upp dem.
Resan har förövrigt varit fantastisk med många intryck och upplevelser utöver det vanliga och en mer detaljerad beskrivning på resan kommer framöver.

Jag har dessutom hunnit fylla 20 år på 4 olika flygplatser och firat min födelsedag i stress, förseningar och hets. Nu vill jag bara ha min resväska men alla nya kläder som fortfarande befinner sig i New York.

Jag hoppas att ni har följt vår reseblogg
www.palinka.se/USA under veckorna, har ni missat den så kan ni läsa om vad vi har gjort och kolla in bilder från alla olika platser vi besökt.

Nu måste jag sova. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback