Sommarnätter, polkagrisar och pluggångest.

Idag när jag gick hem från jobbet var det verkligen en såndär sommarkväll då man kunde gå i shorts och linne utan att frysa vilket är precis vad jag har längtat efter när sommaren hittills har varit så grå.
I tisdags åkte jag och Isabel på en dagstripp till Gränna för att äta 100 polkagrisar och så bjöd resan också på bad i vättern med Isabel i en alldeles fantastiskt gräslig bikini som hon köpte för 20 kr.

Igår när jag hade picknick med Amanda och hennes vän som också heter Isabel, diskuterade vi hösten då vi alla tre ska börja plugga. När Amanda sa att KSM(utbildningen jag sökt) i stort sett grundar sig på grupparbeten fick jag panik och ångrar mig att jag inte hade tagit Kulturvetenskap som förstahandsval istället. Men jag får helt enkelt börja på Ksm och se hurvida jag trivs med utbildningen och folket,  funkar det ej så försöker jag komma in på något annat eller så jobbar jag i ett år till.

Nu ska jag lägga mig och läsa en stund, måste läsa ut Arn innan den andra delen kommer ut på bio.

Lite bilder från Gränna:


Kommentarer
Postat av: illbattingen

JA MEN HALLÅ lyssna inte på mig, jag har inte gått KSM. Det blir nog asbra! Det är grupparbeten på alla utbildingarna och jossefin har gjort massor av enskilda arbeten säger hon. Gå KSM nu din knas ap korv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback