Jag kan inte riktigt fatta att det är sant..

Den 28:e juni åker hela familjen + Daniel till United States of America och skall bese så mycket som möjligt på 2 veckor. Resan börjar i New York där vi ska stanna i några dagar för att sedan ta flyget till Orlando och bl.a besöka Disney World(Något som förmodligen bara kommer att uppskattas av mig och pappa), därfirån hyr vi en riktig amerikans kärra och bilar ner till miami för några dagar på standen. Från miami går det en kryssing på 4 dagar i karibinen och bahamas som får avsluta vår resa i USA. Låter det helt sjukt? Ja, det tyckte jag med och kan fortfarande inte förstå att det är sant jag som inte ens varit utanför Europa.
Vad jag längtar! Knappt 2 veckor kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback