Midsommar i skärgården

Efter en otroligt intensiv helg med 30 timmars arbete så har jag äntligen 3 veckors semester. Denna semester kommer jag att försöka slappna av och njuta så myket innan jobbet och universitetet sätter igång i höst. På lördag åker vi till USA i 2 veckor och det ska bli jättespännande så denna vecka kommer förmodligen gå åt åt att packa och planera inför resan.

I fredags lyckades jag, trots att jag har jobbat hela midsommarhelgen, njuta av en riktigt trevlig misommar ute på Norra Finnö. Det blev gitarrspel, bad för somliga, grillning, nubbe, sill och potatis och därmed allt som hör en misdommar till. Runt 01-tiden på natten kom en arbetskamrat till Danne och hämtade oss vilket betydde att det inte blev mycket sömn eftersom jag började 09.00 dagen därpå. Bilder från kvällen finns nedan:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback