Sjungom studentens lyckliga dag...

Jag kan inte förstå att det är ett helt år sedan jag skrek ut den sången av ren lycka och frihet, tiden går så fort numera. Det har hänt mycket på det här året. Jag har brutit upp men många vänner, vart arbetslös, skaffat mig 2 jobb, rest, flyttat hemifrån och ihop med Daniel, sökt in till Univesitetet, grubblat, mognat, skaffat körkort, haft av korsbandet, gått upp i vikt, gått ner igen och mycket, mycket mer. Ett år som inte riktigt har sett ut som jag trodde när jag stod i min vita mössa, men åtminstone så har det blivit ett år av mycket glädje.
Studententveckan var en härlig tid då man festade, levde livet och hade roligt med klassen som man vanligtvis hatade och jag kommer bli alldeles nostalgisk när Linus imorn springer ut och sjunger om studentens, faktiskt, lyckliga dag..


Så lycklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback