I Osterrike med ett trasigt kna

Sitter just nu pa hotellet i osterrike, utanfor skiner solen och den gnistrande snon i backarna bara vantar pa mig, men tyvarr blir det ingen mer skidakning for mig den har veckan, och formodligen inte pa ett langt tag heller. Redan forsta dagen i backen, igar, ramlade jag och gjorde mig sa illa i knat att jag fick aka ambulans till ett sjukus 2,5 mil harifran. Det visar sig att korsbandet i knat har gatt av helt och minisken har vridigt sig totalt vilket gor att operation kravs. Nu gar jag pa kryckor och har en mycket vacker skena pa benet som gor att jag ser valdigt overviktig ut och jag tvingas ga sahar tills vi aker hem till sverige dar jag ska opereras. Jag vet inte nar jag kommer kunna ga normalt igen men jag vet att jag kommer vara mycket tacksam da for just nu saknar jag mitt trasiga ben.


Kommentarer
Postat av: Helena

Andrea, då!´Vad tråkigt att veckan skulle börja så dåligt! Usch :(

Krya på dig, jag tänker på dig!
Kram Helena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback