Rosa Kök

Just nu har vi målare här som målar om vårt kök i en färg jag inte trodde Daniel skulle gå med på att ha, gammelrosa. Det blir härligt att få bort den gamla, fula tapeten och göra köket lite mera ljust och lekfullt. Var på stan igår och köpte två te-burkar med gammelrosa rosmönster på(det var innan vi hade valt färgen på väggarna i köket), jag verkar tydligen ha kommit in en slags rosa "flickperiod"(tar igen det nu med tanke på alla mörka, dysta kläder jag haft de senaste åren). Jag älskar verkligen att inreda, det är så kul och kreativt, mycket roligare än kläder och mode!
Jag har dessutom börjat tagit upp mitt gitarrspelande igen men halvlyckad framgång. Nu ska jag möta Isabel på stan för en promenad i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback