Helgens bravader

Efter en helg med finbesök, födelsedags- och halloweenfest är jag ganska sliten. Jag vaknade upp imorse med världens magont och kunde inte gå till skolan men jag var tvungen att pallra mig till sjukgymnasten för att klämma och känna på knät inför torsdagens operation.

Det ekar tomt i lägenheten nu när Sanna har åkt för det är bokstavligen tomt på skönhetsprylar och nessecärer, kläder och skor. Men vi har haft en fin helg, det har vi. Richards fest i lördags var angenäm men blev något seg framåt småtimmarna eftersom den så bekanta diksussionen om utgång startade och för en gång skull ville jag faktiskt gå ut. Men det blev inget. Jag kom fram till att det enda som faktiskt är kul med halloween är att klä ut sig och leka barn på nytt. Jag var en ordentlig Snövit, Sanna en söt Mimmi Pigg och Daniel en skelett-krigare. Richard och Linus hade tagit på sig krigsrustingar i storleken 5-6 år.

I födelsedagspresent fick Richard en nymfparakit som ska heta Tintin.

Lite bilder från kvällen:


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack för den här helgen! Det har varit jättemysigt, saknar dig nu! puss

2008-11-03 @ 19:14:40
Postat av: Sanna

Tack för helgen! Det har varit jättemysigt. Saknar dig! Puss

2008-11-03 @ 19:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback