Allt detta eviga snack om vikt

Visste ni att helgätandet kan göra dig hela 2 kg fetare på bara ett år? Unnar du till tillräckligt då är det inga problem. Dessutom ska du akta dig för mjölkprodukter, mjöl, socker, potatis, ris, salt, pasta, flingor, bröd, viss frukt m.m...

Är det bara jag som undrar vad man kan äta längre? Jag tror inte att man njuter av att äta groddar och bark för resten av livet. Något som gör mig lagom förvirrad är att jag i princip lever på den ovanämnda maten, hur lyckades jag gå ner 8 kg med den kosten trots att jag slutat träna? Mycket konstigt.

Nu ska jag gå och baka scones med creme cheese och marmelad. Fy på dig Andrea!

Kommentarer
Postat av: mand

nej du bara bark. man skulle nog se lite glåmig ut efter ett tag...

2008-10-27 @ 18:34:03
Postat av: Sanna

4 bullar med smör är den rätta dieten ;)

2008-10-29 @ 18:18:54
Postat av: Andrea

HAHAHA :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback