Powerwoman

Det är ganska kul o sitta och leka lite i Photoshop:


Kommentarer
Postat av: Eva

Hej!

Jag sökte på ksm-utbildningen på google och så kom din blogg upp... Jag har funderat lite på att söka in till Ht-09.. Trivs du? Undrar även lite om kurser m.m. Har inte hittat någon info om det nämnligen..

Hälsningar Eva

2008-10-10 @ 13:50:14
Postat av: mandy

HAHAHAHAHA fin bild

Postat av: Andrea

Jag har bara gått ca 2 månader på utbildningen och hittills verkar den bra men ganska flummig. Är du helt säker och inriktad på vad du verkligen vill så ska du inte välja denna utb. utan gå på något mer konkret, denna är väldigt bred med allt från kultur till media i alla dess former. Hoppas jag har hjälp dig något på vägen!

/ Andrea

2008-10-10 @ 18:24:12
URL: http://jeandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback