Korstand och visdomsband.

Ibland känns det jäkligt meningslöst att skriva i bloggen enbart för att folk ska veta att man fortfarande lever eller för att det till synes ska verka som om man är aktiv och hittar alltid hittar på saker. Det blir oftast ett stort ordbajseri.
Men ibland kan det vara underbart med lite ordbajseri just pga att man själv känner att man lever och är aktiv. Denna helg har jag faktiskt varit ganska aktiv. Jag har jobbat, besökt mina föräldrar, sett The Wave på filmfestivalen och motionscyklat 2 ggr. Det var fantastiskt att träna igen efter ett 7 månaders långt uppehåll, att bli svettig och känna att man lever. Mitt knä svullnade dock upp efter första cykligen och jag hatade mig själv för att jag ramlade i skidbacken i våras. Men snart ska jag opereras och jag längtar så mycket tills den dagen jag kan träna 4 ggr/veckan igen.

Idag besökte jag tandläkaren för vad jag trodde var en undersökning men som slutade med att de slet bort min vänstra visdomstand.

Nu ska jag mysa lite med min pojke som har världens vackraste stortår.

Kommentarer
Postat av: Dani

hihi, ikväll ska vi mysa :)

2008-10-14 @ 16:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback