Frågestund

Helena ville att jag skulle svara på lite frågor...

1.Vilken mat äter du ofta?

Jag äter massa grönsaker och så älskar jag ost!


2.När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till att duka ut?

Jag hjälper oftast till om det inte är så att personen säger att jag absolut inte ska det.


3.Var sitter du helst när du bloggar?

Nästan alltid framför min stationära dator hemma.


4.Köper du ofta triss?

 Tror det sker max en gång om året och jag vinner ALDRIG något.


5.Vilket land eller stad har varit din bästa semester?

Jag har vart på många fantastiska resor i mitt liv. Rhodos med Daniel förra året var den mest romantiska resan jag varit på, USA-resan i år var den mest sevärda och den mest kulturella är ju såklart vindruvsskördningen i Ungern.


6.Vilken tv-kanal tittar du mest på?

Kan sitta i timmar och bara zappa tills jag hittar något bra. Har ingen favoritkanal utan går mer på tv-programmen.


Kommentarer
Postat av: Sophie

hej!

ja träffa ju dig i förrgår o danne igår, så de måste va ett tecken på att vi snart MÅSTE ta o ordna vår parmiddag!! hur ser erat ledighetsschema nu framöver? ;)

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback