Kylig tisdag

Sitter här och dricker min hemmagjorda kardemumma-latte och är lagom fusen av det bittra vädret ute. Mitt kollegieblock som försvann igår har jag nu återfått, det låg helt orört tillsammans med min penna i datasalen och jag är jätteglad eftersom den innehåller alla mina anteckningar jag hittills gjort plus en hel del som hör till grupparbetet.

I skolan har vi nu börjat med Bild-boxen och har idag fått en hastig genomgång av en systemkameras funktioner. Vi fick därefter gå ut i kylan och fotografera tre bilder av samma föremål som på något sätt ska skilja sig åt. Jag tycker att det ska bli kul att hålla på med något lite mer praktiskt nu när man hittills har jobbat rätt så teoretiskt, ksm är verkligen en bred utbildning!

Jag har funderat lite på att börja ta någon skrivarkurs/journalistkurs parallelt med skolan men vet inte om det kan va lite för sent för denna termin.

Nu ska jag tillbaks till skolan och visa upp fotografierna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback