Nya, underbara lägenheeeet!

Jag trivs så extremt mycket här. Den är så ljus, så fin, så underbar. Det är en lägenhet man kan inreda. Och vi har kommit iordning här, tack vare att vi har jobbat hela helgen med lägenheten, åkt fram och tillbaka från den gamla till den nya. Nu är det bara dem små sakerna som sa komma på plats, gardiner, mattor, lampor, småprylar. Tänkte gå ner på stan lite senare och kika lite. Men tyvärr finns det ju alltid nånting som är mindre bra; spårvagnarna! Dessa fruktansvärt högljudda vagnar! Jag hade nästan glömt bort att Norrköping hade spårvagnar, tills nu. NU lever dem ut sin ilska i mina mardrömmar!

Men det är allt värt ett par sömnlösa nätter för att få bo i världens finaste lägenhet.

Kommentarer
Postat av: Helena

Åhh, jag är SÅÅÅÅ glad för din skull!! :) Snart kommer jag och kikar om jag får :D pusss!

Postat av: Andrea

du är så välkommen så =)

2009-04-08 @ 13:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback