Om det bara hade regnat och vi redan hade flyttat in...

För någon vecka sedan tänkte jag inom mig: "Nu var det verkligen länge sen jag var sjuk". Jag trodde bara det skulle bli verklighet om man sa det högt men nu sitter jag här helt nersnorad, tjock i halsen och men dunkande huvudvärk. Jag är inte sjuk ofta men när jag väl är det blir jag helt knäckt, ligger i sängen hela dagen och orkar ingenting. Det var ett under att jag orkade ta mig upp och dricka en kopp te. Det är så jävla typiskt att det ska inträffa på så olämpliga tidpunkter dessa två ggr/året som jag är sjuk. Är det inte på en semester i bahamas så är det mitt under en flytt med strålande solsken. Jag kan inte låta bli att tycka lite synd om mig själv idag.

Kommentarer
Postat av: Helena

Usch, vad tråkigt :( jag är förkyld sen en vecka tillbaka, så jag lider med dig!! Det är SÅ typiskt att bli sjuk nu när våren har kommit OCH solen!!!



Krya på dig! :) Kramar!

Postat av: andrea

krya på dig du också =)

2009-04-02 @ 17:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback