Varje dag börjar med huvudvärk

Är i Jursla och fångar de sista solstrålarna och det sista badet innan skolan börjar igen. Detoxar mig igenom denna vecka och har aldrig tidigare insett hur stor min kärlek till salt, socker och kaffe är. Och så förstås aromat, jag får inte glömma aromaten! En halvtråkig middag kan enkelt trollas bort med en touch av aromat: makaroner med aromat, ris med aromat, potatis med aromat, en knäckemacka med lite...aromat. Nu när jag sitter och lider mig igenom en portion  ugnsbakade, slemmiga auberginer ser jag hur min hand sträcker sig ut över köksbordet efter en liten burk med härlig väldoftande aromat...

...men på borden står ingenting annat än en dyster och grå blandsallad!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Aromat is the shit! Skulle inte klara mig utan :P

2009-08-10 @ 20:30:44
Postat av: Andrea

Jag vet..

tänkte på dig när jag skrev det =)

2009-08-11 @ 10:33:19
Postat av: Dani

hihi heja snuttan!

2009-08-11 @ 15:06:34
Postat av: mando lin

Nää drick kaffe. Inte onyttigt. Antioxidanter. Jag tror på kaffe.

2009-08-15 @ 21:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback