Godmorgon

Alldeles straxt ska jag iväg och börja filma på riktigt tillsammans med mina fyra andra gruppmedlemmar. Vi ska klättra upp i ett kyrktorn för att kunna filma från fågelperspektiv, det kommer bli snyggt tror jag.

Igår var jag och Daniel på Lars Winnerbäck och det var en alldeles underbar konsert, framförallt mot slutet. Vi fick möta en personlig Lars som med en berörande tal berättade om hur han aldrig passade in. Publiken var helt tagen. Konserten slutade med att vi gick möta Söndermarkens riktiga ansikte, dvs bilder från Linköping. Jättefint.

Nu väntar en tuff helg framför mig. Idag och imorgon filmar vi hela dagen och på söndag jobbar jag åtta härliga timmar, och så är det tidigt uppgång på måndag givetvis, lite redigering väntar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback