London

Varför känns det alltid så tomt och tråkigt när man kommer hem från en semester? Vardagen sätter igång och verkligheten tar vid. Efter denna Londonresa känner jag att jag vill flytta dit, London är en underbar stad. Jag och Daniel har haft 4 fantastiska dagar tillsammans. Jag har bl.a lärt mig dricka öl, eller åtminstone Guinness, vilket är mycket passande i en stad som London, vi har gått på museer, promenerat i Hyde Park, shoppat, fikat och ätit en hel del. Det som dock blev lite tråkigt var det s.k "snökaoset" som drog in över london som resulterade i att tunnelbanorna och bussarna inte gick som de skulle. Engelskmännen tycker att två cm snö är tillräckligt för att stänga ned en hel stad. Men summa summarum: resan har varit underbar och sällskapet likaså!


Kommentarer
Postat av: Helena

Myyysigt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback