Någonting som kan göra mig väldigt ledsen

Jag kan inte riktigt förstå varför det här problemet alltid berör mig. Jag har själv aldrig varit i den situationen att jag varit på andra sidan av problemet. Fenomenet handlar om att en person man har bestämt att träffa, inte svarar i telefonen. Man tänker första gången: "Hon är nog bara på toa och hon ringer upp så fort hon ser att jag ringt". Man upptäcker att personen inte alls ringer upp och därför börjar man intensivt att ringa och försöka få tag på personen. När man efter ca 10 försök och flera timmar, fortfarande inte har fått något svar så ger man upp. Man är ledsen, arg och förstår inte vad man gjort för fel. Men efter en stund så tänker man att det kanske har hänt något med personen, man blir ororlig eller så börjar tankarna gå att det är någonting fel på personens mobil. Man smsar därför och hör efter. Men ingen svar. Så sitter man här och tänker på vad man kan ha gjort för fel, att man är tråkig att umgås med eller att personen bara valde att inte ta med mobilen(medveten eller omedvetet?). Men snälla ni som läser detta: Jag lovar att efter några upprepningar av samma problem så tröttnar man! Man orkar inte. Säg istället rakt ut att ni inte vill ha ett skit med mig att göra!

Tacka vettja Mia & Klara som alltid får mig på bra humör efter tråkiga dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback