Roliga minnen från svunna tider.

Kom just att tänka på en rolig grej som hände i en sommarstuga i Ungern för 6 år sedan. Min familj delade stugan med mina kusiners familj så vi var sammalagt 9 peroner på en toalett i 3 veckor. Ni kan ju tänka er pressen på den stackars toan! Till det hör att ungerska toaletter inte riktigt är konstruerade som svenska klosetter. Det finns liksom en "hylla" i toan där det vackra bruna hamnar och som måste ha en tillräckligt kraftig spolning för det att glida ner i avloppet. Hursomhelst så har jag en kusin som heter Linus vars humor är ganska sjuk. En dag när kön till toan var extra lång bestämde sig min härliga kusin för att göra nummer 2.  Han visste att jag var nästa på tur så han ville helt enkelt jävlas med mig. När jag kom in på toan möttes jag inte bara av en fruktansvärd stank utan när jag öppnade toalocket fick jag se den längsta bajskorv jag någonsin skådat! En fem meter lång, illaluktande sak låg vackert ihoprullad på den lilla hyllan i den ungerska, mindre utvecklade, toaletten. Jag som var 15 år gammal på den tiden, skrek av äckel! Men min kusin bara skrattade så jag visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till för att hämnas honom, eller någon annan. Jag visste ju att min kusin Sanna var nästa på tur.....

Detta bajseri blev en ond cirkel vilket gjorde att man visste vilket syn man skulle mötas av varje gång man öppnade toalettlocket.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahahaha MÅTT! Härliga tider;)

2009-02-24 @ 18:33:58
Postat av: Helena

Hahaha, fy fan vad äckligt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback