Uppdatering av Sälenresan

Efter att åkt på en rejäl förkylning med feber så konstaterade jag att det är den femte resan i rad som jag blir sjuk. Jag har alltid sådan otur.
Hursomhelst så hade vi en trevlig resa med mycket dricka och mindre skidåkning(ingen för min del). För att bara nämna några sjuka saker som hände på resan:
- Isabel gick för hårt på alkoholen första kvällen att hon av misstag tog mina skor när det var dags för utgång, och detta mina vänner var inte vilka skor som helst det var mina snowjoggings i killmodell, storlek 41. Jag kan lova att hon blev populär på dansgolvet sen.
-På tal om skor så fick Richard hem ett fynd från krogen, ett par halvslitna jympadojor som inte var hans?!
-När vi en dag alla satt bakfulla i stugan och bläddrade i reklamtidningar upptäckte jag att min pappa fanns med på en bild för Sälens Skoteruthyrning, han satt på en skoter glad som vanligt med sin säregna skidjacka och jag kunde knappt tro mina ögon.
- På nyårsafton innan läggdags spårade jag och Sanna ur på toan när vi skulle borsta tänderna och upprepade ordet "eller" efter varje mening vilket ledde till att vi garvade konstant i över en timme åt detta.

Annat vi har träffat på är irriterade grannar med snöbollskastande barn, person(nämner av moraliska skäl inte namnet) som halkat i sina egna spyor och blivit avduschad därefter, en invasion av myror i stugan och tillsist en fortkörningsböter.

Resan i bilder:



Kommentarer
Postat av: Sanna

Med lite distans och när man tittar på bilderna så hade vi fasen lite kul ändå ;)

2009-01-07 @ 19:48:55
Postat av: Sanna

Med lite distans och när man kollar på bilderna så hade vi fasen kul ändå ;)

2009-01-07 @ 19:51:14
Postat av: Isabel

Glömde tacka för lånet! Jag blev minst sagt populär i dem där skorna ;)

2009-01-11 @ 19:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback