Veckans hyllning

Sitter här och skriver samtidigt som är jättestressad inför morgondagen. Jag har inte packat klart ännu och ska upp jättetidigt imorgon så jag ska försöka fatta mig kort och koncist även denna dag:

1. Londonresan
Imorn åker jag och Daniel till London i 3 nätter och ska njuta av stadens shoppingliv, caféer, pubar, teatrar(?), resuranger, marknader och kulturliv. Ja, det ska bli underbart helt enkelt. På måndag har vi dessutom varit tillsammans i hela 2 år så då blir det till att fira i storstaden.

2. Flytten
Ja, det är inte bara en Londonresa som står på agendan. Av en "slump" var vi på lägenhetsvisning i veckan och tyckte lägenheten var bara så mycket bättre än den vi bor i nu. Vi tackade därför ja till den och fick lägenheten dagen därpå. Redan i april bär flyttlasset av och det känns fantastiskt!

3. Trevliga människor
Det är inte likt mig att skriva gott om andra, men ibland kan människor göra en så glad. Som idag t.ex när jag jobbade och en jätte-super-duper-trevlig kund kom in. Det är så fantastiskt med människor som har en positiv inställning till livet, de sprider glädje!

Nu måste jag återgå till packningen. Eftersom jag är borta i början på nästa vecka så blir det ingen "veckans klageri", men det ta jag förmodligen igen veckan därpå med dubbelt så många klago-punkter.

God natt, gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback