Isabels student

Vi hade en galen kväll i torsdags jag och Isabel. Jag hade trott att jag skulle vara en svans efter henne och hennes klasskompisar hela kvällen men det blev bara jag och Isabel, vi träffade på lite folk här och där, som det brukar vara, men annars dansade vi hela natten lång för oss själva.

Vi satt vid stömmen och drack Isabels medtagna garderobs-alkohol när vi träffar på två killar, varav den ena jag gått i samma lågstadieskola som.
Jag: Hälsa din syrra att vi gick i samma klass, Andrea heter jag.
Han: Känner inte igen dig.
Jag: Hälsa att jag var tjock och hade glasögon på den tiden.
Han: Jaha, du!

Den andra killen vänder sig till Isabel:
Han: Vad dricker du?
Isabel: Rödvin
Han: Ser inte ut som det.
Isabel: Det har jäst.

Senare påväg till otten..
Jag: Isabel, varför blir det alltid roligare när man festar utomlands?
Isabel: Tror det beror på att man känner massa folk här så man inte vågar släppa loss.
Jag: Jo, så är det nog.
Isabel: Men ikväll är det bara du och jag och vi känner ingen här, eller hur?

Vi hade det jättekul sen.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Varför går du alltid ut när inte jag är med?! :P Bra att ni hade roligt iaf! :) Vi ses snart!

2009-06-13 @ 23:06:51
Postat av: Anonym

hahaha!

2009-06-15 @ 22:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback