Vad har jag missat?

Så är jag hemma igen efter en härlig solsemester på Gran Canaria tillsammans med mina föräldrar. Den innehöll väl allt om en solsemester ska innehålla: sol, bad, glass, fet mat, röda axlar och en & annan sangria. När jag vad liten och var utomlands fick jag och Richard alltid välja vilken glass vi ville utan något "den får inte kosta mer än 10 kronor". Richard valde den fetaste glassen med choklad både utanpå och innuti och jag valde, alltid, en liten fotglass med jordgubbssmak som inte fanns i sverige. Jag brukar därför ha som vana att fortfarande äta den glassen när jag är utomlands men den här gången fanns den inte. Vi sprang runt och letade i ett helt köpcenrum efter den men trots att den altid fanns med på skylten, var det tomt i facket i glassboxen. Jag vet inte vad det är med barn nuförtiden, men en fotglass är väl inte så exotisk längre.




Kommentarer
Postat av: Dani

nej nej neaaaeeej va söt du är!

2009-06-11 @ 10:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback