Fredag den 13:e

Jag måste snart gå till sjukgymnasten och göra mina roliga övningar. Jag är så EXTREMT osugen på det idag. Stå och dra i vikter i en halvtimme för att bygga upp muskler kring knät, tänk att jag gör detta 4 GGR/VECKAN! Det är fruktansvärt tråkigt, men jag måste försöka bli motiverad för i vår ska jag ut och springa med mina starka knän.
Sedan har jag väl tänkt att bara ta det lugnt i helgen, jobbar både lörd och sönd. Blir en heldel mys med min älskling och så lite packning förstås!

Har förövrigt sålt alla saker nedan, förutom kameran, så är det någon som är intresserad av en FUJIFILM 5.2 megaixel digitalkamera i bra kvalitet med alla tillbehör så säljer jag den för endast 300 kr. Det är bara att höra av sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback