Lördag

Inför flytten drömmer jag varje natt att lägenheten vi flyttar till inte alls är som vi har trott. Jag drömmer ofta att det visar sig vara mycket större och att man hela tiden hittar ett nytt rum som höjer hyran. Inatt drömde jag att lägenheten hade 6 rok och att en sektledare att bott där innan oss. Sektledaren hade lämnat en hel del möbler kvar som vi tvingades betala för och ha kvar i lägenheten. Det var hemskt, jag grät av panik och ångrade mig så mycket att jag hade tackat "ja" till den från början. Sedan vaknar man och blir otroligt lättad över att det bara var en dröm.

Men jag tror verkligen att vi kommer trivas mycket bättre i den nya lägenheten och jag är otroligt lycklig över att få flytta till ett nyss ställe med Daniel som jag älskar över allt annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback