Inflyttningsfest!

I lördags var jag och Isabel på inflyttningsfest hos Helena och Jonatan. Det blev en rolig kväll. Isabel var adopterad och fötterna fick sig en omgång när vi sprang till tåget genom linköpings centrum i klackar höga som hus. Så igår sov jag bort hela dagen, låg i soffan, åt maränger, bacon, korv och chokladsås och såg hela säsong 10 av Vänner. När man kommer in i en ofas är det så svårt att ta sig ur den. Jag vaknade 11 idag och insåg att det var måndag. Inte en måndag då man vill gå till skolan och sätta sig på en föreläsning utan en måndag när man vill ligga i soffan och titta på serier och dricka kaffe. Så nu ska jag fortsätta att titta på den genialiska tv-serien Bert.



1. Kvällens outfit
2. Både jag och Helena hade besökt H&M i veckan
3. Två rånare anlände till festen
4. Glada tjejer
5. Pigga och glada på tågresan hem
6. Värdparet

Kommentarer
Postat av: Karolina

Vilka fina bilder och vad fin du var på bild 1. Kram

2009-09-28 @ 14:42:18
Postat av: Sanna

Värsta hetingen!

2009-09-28 @ 15:39:35
Postat av: Andrea

vad snälla ni är :)

2009-09-28 @ 19:34:00
Postat av: Helena

Yes Andrea, verkligen skitsnygg! :) Det var fina bilder. Kul att ni båda kom!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback