Hårproblem

Jag vill ha ett långt, friskt, glänsande, lockligt, härligt, djupmörkt, reklamhår. Men mitt hår växer inte längre. Jag klippte av mig håret till axellångt i augisti förra året för jag ville ha förändring. Jag tänkte att: "Mitt hår växer ju ändå så snabbt så det är ju bara att spara ut det när jag vill ha långt igen". Men så trivdes jag så bra med det axellånga håret. Det kändes välskött och enkelt. Men i våras började jag längta tillbaks till mitt långa hår igen så jag klippte bara topparna vid nästa frisörbesök. Detta var i början av juni och jag har inte klippt mig efter det. Mitt hår är fortfarande lika kort. Varför? Äter jag dåligt? Stressar jag? Har mina hårsäckar slutat producera hår?

Kommentarer
Postat av: Dani

Ditt hår är det finaste jag har sett!

2009-09-14 @ 15:19:57
Postat av: Isabel

Jag vet hur det känns! Klippte av mig mitt för två år sen och fortfarande är det inte långt nog för att få kallas långt... =)

2009-09-14 @ 15:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback