Jag vill aldrig mer vara "den lite större tjejen"

Jag vill aldrig mer höra att jag är en tjej som står stadigt på jorden(bokstavligt talat). Jag vill aldrig mer vara den där "Lite större tjejen". Jag vill aldrig mer höra att "det kan va bra med lite extraförråd när man blir sjuk" eller att "smalhet inte alls är speciellt eftersträvbart". Jag vill aldrig mer höra "med dig finns det mycket mer att älska" och  att jag har "barnfödarhöfter" eller att jag är "lite bredare, men inte alls på ett negativt sätt! Nej, inte alls!". Jag vill aldrig mer höra att jag är tjock. Jag vill höra att jag är snygg. För det är jag, jag är skitsnygg!


Kommentarer
Postat av: Dani

Ja du är verkligen snyggast på jorden! Och jag är så lycklig som är din :)

2009-09-17 @ 15:20:22
Postat av: Isabel

Fin utanpå och inuti =)

2009-09-20 @ 20:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback