Det luktar höst.

Det är sista dagen på världens längsta sommarlov. Jag har varit ledig i nästan hela tre månader vilket bara har varit helt underbart. Min kärlek till sommaren är någonting obeskrivligt vilket gör det extra svårt att börja skolan imorn och inse att hösten är påväg. Alla dessa nätter när vi har vandrat hand-i-hand och badat nakna i en ljummen sjö, doften av ditt hår när du har legat i solen hela dagen, brunbrända fötter med vita linjer efter tofflorna, jordgubbsplockning och röda läppar, flytt och ommålade väggar, sena nätter och mycket vin, grillfest i trädgården på min födelsedag, fotbollsstraffar i målet på åkern och sist men inte minst ungern som jag längtar tillbaka till varenda minut. Det är så mycket jag har gjort, vi har gjort, och det kanske är just på grund av dig sommaren har blivit så bra.

Men det blir mysigt med höst också, långa promenader och hemmakvällar med tända ljus. Man får försök fördriva tiden och vara fokuserad i skolan, det är ju trotsallt bara ett år kvar nu.

Kommentarer
Postat av: Dani

Jag älskar dig.

2010-08-30 @ 08:53:58
Postat av: Anonym

JIPPIE!

2010-08-30 @ 10:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback