02.02.2007

Samtal med Daniel på MSN:

Andrea: Hej.
Daniel: Hej. =)
Andrea: Vad gör du?
Daniel: Inte så mycket, väntar på att du ska komma :)
Andrea: Tänkte ta bussen in till stan snart. Vill du möta mig på stationen?
Daniel: Javisst.
Andrea: Har tänkt på dig hela helgen.
Daniel: Jag har tänkt på dig också.
Andrea: :D
Daniel: Vi är ensamma ikväll, har sagt till Niklas att han får hitta på nått annat idag.
Andrea: Vad mysigt!
Daniel: Jag har köp lite vin och mat. Blir kyckling, ris och uncle ben's-sås bra?
Andrea: Det blir jättebra =)
Andrea: Spelar du något instrument?
Daniel: Nae, det gör jag inte. Du då?
Andrea: Jag spelar lite gitarr med jag är inte så duktig.
Daniel: Jaha, det måste jag få höra.
Andrea: Om jag vågar.
Daniel: Vad mysigt att du sov hos mig häromdagen.
Andrea: ja, det vare. Tack för att du skjusade mig hem sen.
Daniel: Det var så lite så.
Andrea: Men du kom ju försent till jobbet, stackare.
Daniel: Ja, men det var det värt.

Andrea: När vet man att man är ihop?
Daniel: Det vet man inte...men nu?








Kommentarer
Postat av: Dani

ojsan hoppsan :D



Älskar dig mer än vad du kan ana lilla ängel.

2010-02-03 @ 14:47:32
Postat av: TheSwoop

haha :) va gulligt ;)

2010-02-03 @ 16:45:19
Postat av: Dani

haha Jocke get a life :D

2010-02-04 @ 09:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback