Tack för att ni ägnade oss en tanke...

På tisdag tar vi The Big Step och flyttar till en bostadsrätt.
Vad seriösa ni är! Snart väntar väl barn också va? Nej, det finns ju inget tedje rum, vart ska barnet sova? Jasså, inget barn?! Andrea, du är snart 22 år, i din ålder var jag trebarnmor. Det är dags nu.
Okej, 54 kvadratmeter. Hur ska ni få plats du och Daniel i det där lilla råtthålet? Och så tre trappor upp UTAN hiss?! Era ben kommer inte att orka trots att ni bara är 28 och 21 år. På tal om ålder, vet Daniel om att du bara är 21 år? Det är liksom sju års ålderskillnad, ni är på helt olika stadier i livet.
Och så motorvägen utanför, kommer inte den störa? Blir det verkligen billigare, har ni råd, vad gör ni om ni ska sälja, allt blir mycket krånligare nu...

Så många frågor och bara ett vettig svar: "Juste, allting handlar ju inte bara om oss..."



(Och till er alla som bara har sagt "Grattis": Må era vägar kantas av sabeltandade tigrar i guld som hålls upp av elefanter av finaste elfenben och som, tillsammans med två sälar som nyss lärt sig gå, rullar ut en röd, röd matta med diamantemblem på ryggen.)


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag säger bara grattis! Helt rätt val. Ni är ett underbart par och kommer alltid att vara det!! :) Jätteroligt att ni har köpt lägenhet, det ska vi också göra en dag. :) Varför ska folk ska lägga sig i sådär mycket? Jag tycker att alla människor får svara för sina val, och inte blanda sig in i andras. Kram

Postat av: Helena

....och just det! åldersskillnad? Kärlek handlar inte om en siffra kan ni ju hälsa då. Och motorväg? Hiss? Att andra ens orkar tänka tanken? Allt kan inte vara perfekt, men kärleken övervinner det mesta :)

2010-06-13 @ 01:24:52
Postat av: Andrea

Vad gullig du är. Du var ju en av dem som bara var glad och sa grattis, det betyder mkt. Kram

2010-06-13 @ 13:54:40
Postat av: Isabel

Du är bäst. Daniel är bäst. Punkt slut.(Djupare kommentar än så känns överflödig för du vet vad jag tycker.Puss!)

2010-06-15 @ 19:57:47
Postat av: Andrea

:D:D

2010-06-15 @ 21:25:41
Postat av: Dani

För fan, så gammal e jag väl inte? :D



Snorungar!

2010-06-17 @ 08:57:20
Postat av: Andrea

Nae, du är en pojke.

2010-06-17 @ 10:41:08
Postat av: Anna W

GE dom stora fingret andrea du och danne är skitfina ihop och vad är ålder? andreas 29 jag 23 , ni ska vara stolta som har köpt lägenhet! skitbra. kram från oss i linköping.

ps: nu var det längesen jag såg dig på ikano

2010-07-14 @ 11:28:00
Postat av: Andrea

Tack Anna. Jo, det beror på att jag har slutat på Kahls.

Hur är allt med Hugo? vi får snart komma och hälsa på, eller tvärtom :)

2010-07-16 @ 15:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback