Jag kommer på mig själv att ljuga...

Ibland ljuger jag för mig själv och för andra utan att jag vet om det. Jag tror det är lite av en sjukdom. Det kan handla om de mest oväsentliga saker i hela världen och egentligen handlar det inte om att jag ljuger, utan det handlar om att jag har ändrat åsikt om någonting jag länge har tyckt. Typ som att kronprinsessan Viktoria är ful, det tycker jag inte alls men när någon frågar så säger jag att jag tycker det bara för att jag alltid har tyckt det. Jag glömmer bort att jag har ändrat mig. Eller om någon frågar mig om jag gillar Kill Bill så svarar jag promt "nej" trots att jag sist jag såg den tyckte den var genialisk. Jag tror liksom att alla andra förstår att jag menar att jag tycker att Viktoria är vacker och att Kill Bill är bra, jag kan bara inte säga det, det går liksom inte. Det är nått fel på mig.


Kommentarer
Postat av: Isabel

hahaha!

2010-05-05 @ 10:47:55
Postat av: Dani

:)

2010-05-07 @ 10:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback