Framtiden är oviss

Idag jobbar jag sista dagen på min praktikplats. De har varit de tre, kanske mest, givande månaderna i mitt liv.
Jag kommer till och med sakna det bleka kaffet i automaten, den iskalla toaletten och ljudet av steg i trapphuset som snart dundrar in genom dörren och stör mig i mitt skrivande.

Men framförallt kommer jag sakna "chefen" som har varit behjälplig på alla sätt och vis.

Jag har utvecklats både i mitt arbete och som människa, och därför är det med vemod jag packar ihop datorn och lämnar mitt skrivbord idag.

Hejdå, och tack för den här tiden. Hoppas vi ses snart igen!

Kommentarer
Postat av: Dani

Stackare... men du kommer hitta nåt nytt!

2011-04-29 @ 15:44:37
Postat av: Sanna

Det kommer säkert bli jättebra i framtiden också, du är duktig :) Hoppas du får jobb där i sommar!

2011-05-01 @ 16:45:37
Postat av: Andrea

Tack ni :)

2011-05-02 @ 14:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback